Goedemorgen Nederland, Gute Morgen Deutschland, Vanochtend toch eerst nog even op ons gemak buiten ontbeten. Daarna alles losgekoppeld en vast gezet voor de volgende etappe. Glacier National Park. Om daar te komen moeten we echter ook door Kootenai National Park. Highway 2 loopt daar dwars doorheen en het was ook zeker geen straf om daar te moeten rijden. We zagen...

